Friday, October 9, 2009

umah tbuka lgi...


wah..... raya oooo raya.....

open house lgi .... byk btul open hause bulan ni .... tpi bab mkn ni aku ok jer.... kali ni Event dari club kete bbudak aku DxC club ... event kali ni kira mriah gak ramai gak la datg tak silap aku clab2 kete lain ader gak join... aku rasa kalu tak slap aku la Kemungkinan besar press dari akhbar Sinar akan membuat liputan majlis ni.. wahhh... best ni ...

http://www.thexclub.freeforums.org/majlis-rumah-terbuka-bersama-anak-yatim-ahad-11-10-09-t67.html

atara ulasan dari forums DXC

::kata2 abg kita slaku tuan tanah

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir @ batin....

Disini abam ingin memberitahu bahawa kita akan mengadakan rumah terbuka bersama anak yatim pada hari Ahad 11/10/09..
Rumah terbuka ini akan bermula pada sebelah petang dan berakhir pada sebelah malam...
Tujuannya adalah untuk mengeratkan lagi persaudaraan kita dan meraikan anak-anak yatim..

::kata2 abam ...

majlis ni utk meraikan anak2 yatim...ok gak tu.
dgr2 ada press lagi dtg..pergh! masuk paper DXC ni..
bangga seh.. :)

::kata2 aku yg huhuhu...

meriah sugguh.... spai tbakar2 nafsu nafsi ni yg tak tahan ni :lol:
nak join la tpi tak janji la....
lgi meriah kalau aku bikin banner besar2 utk majlis ni... pastu kat banner tu ltak muka faz besar2 :lol: mcm kenduri kawin gitu :lol:

aturcara ....

3.00 ptg acara bersama anak yatim @ warga tua bermula..
4.00 ptg acara grand prix...kita bermula..(sampai malam tu)..ada karok lagi ni.....sampai malam
6.00 ptg kita akan mulakan acara ikan bakar...(kalau tak kita mula lepas maghrib)

pada blah malam nanti kita ambil sedikit masa buat perjumpaan kelab kita.....

bab ni yg aku suka ni...

menu yang dijangkakan...

Lemang
ayam rendang
daging rendang
laksa
mee @ beehun goreng (akan digoreng panas2)
nasi himpit
nasi lemak
hotdog....
Ikan bakar .....(akan dibakar oleh ahli2 dari DXC)

kalau ader sesiapa yang nak tambah ....silakan ....

3 comments:

  1. macam best je umah terbuka tu bro..siap ada hotdog lagi, hehehe..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah sume berjln ngan lancar...
    misti la best bro... hotdog gitu... byk lgi menu2 tambahan pada ari kjadian yg pasti mkn smpai lebam...
    nati aktiviti akn dtg leh la ko join bro... clab ni tbuka kpada ssiapa jer tmasuk la protonexora.com.my pun kalau nak join kitaorg aper slah nya....

    ReplyDelete
  3. ye ke..best la mcam tu..time2 ni memang banyak open house..

    ReplyDelete